vinniebackpackingtheworld.reismee.nl

Terug in Nederland

Hallo allemaal,
Bij deze een update vanaf mijn weblog, de laatste voor wat mijn reis betreft. Ondertussen al geheel weer mijn draai gevonden in het dagelijkse Nederlandse leven, geen exotische landen en tropische eilanden meer, maar zo gauw zal ik al die mooie herinneringen niet vergeten, ik zou ze graag allemaal met jullie willen delen maar ik ben bang dat de webmaster dan niet blij gaat zijn met al mijn lappen tekst en honderen foto's. Maar om jullie toch een idee te geven van al het moois wat ik gedaan en gezien heb, heb ik voor jullie een kort overzicht opgesteld;

Een top-5 van mijn reiservaringen,.

Top-5 favoriete Landen;
1; Nepal
2; Laos
3; Iran
4; Georgie
5; Turkije


Top-5 favoriete Hoofdsteden;
1; Boedapest (Hongarije)
2; Kathmandu (Nepal)
3; Bangkok (Thailand)
4; Phnom Penh (Cambodja)
5; Sarajevo (Bosnië)


Top-10 favoriete Steden;
1; Istanbul (Turkije)
2; Mostar (Bosnië)
3; Batumi (Georgië)
4; Pokhara (Nepal)
5; Nong Khiaw (Laos)
6; Jaisalmer (India)
7; Bandar Abbas (Iran)
8; Esfahan (Iran)
9; Varanasi (India)
10; Kazbegi (Georgië)


Top-5 activiteiten;
1; Met de motor een dag door Cappadocië gereden (Turkije)
2; Olifantenrit en wasbeurt in de rivier met de olifanten (Laos)
3; Bezoek aan de Cu Chi tunnels, de loopgraven van de Vietcong (Vietnam)
4; Tubing op de rivier in Vang Vieng (Laos)
5; Zonsondergang gezien op Europa vanaf het Aziatische gedeelte van Istanbul (Turkije)


Top-5 excursies;
1; Top Gear Tour, met de motor van Hue naar Hoi An (Vietnam)
2; 2-Daagse Camel-safari in de woestijn (India)
3; 2-Daagse Mekong Delta tour (Vietnam)
4; Dagtocht naar de voet van een gletsjer op 3500 meter hoogte (Georgië)
5; Hikingtocht in de bergen van Annapurna Range (Nepal)


Top-10 Sight-seeing;
1; Gouden Tempel in Amritsar (India)
2; Halong Bay (Vietnam)
3; Taj Mahal (India)
4; Angkor Wat (Cambodja)
5; Killing Fields (Cambodja)
6; S-21 Gevangenis (Cambodja)
7; War Remnants museum (Vietnam)
8; Brug van Mostar (Bosnië)
9; Gandhi Memorial, rustplaats van Mahatma Gandhi (India)
10; Grensceremonie met Pakistan (India)

Tot slot wil ik iedereen bedanken die mijn reisweblog heeft gevolgd, het was mij een genoegen om iedereen op de hoogte te houden en jullie reacties te mogen ontvangen.

Vincent..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!